Pomysły z energią
Nazwa Klienta
Osoba kontaktowa
Numer telefonu
Adres e-mail
Nazwa obiektu i adres
Numer zamówienia
Nazwa i model urządzenia
Numer seryjny urządzenia
Data uruchomienia urządzenia
Data wystąpienia usterki
Możliwość wysyłki urządzenia do siedziby Elektrometal Energetyka SA
TakNie
Rodzaj zgłoszenia: Zgłoszenie gwarancyjneZgłoszenie pogwarancyjneOfertaInne
Kiedy wybrać?
Najedź na element aby dowiedzieć się o warunkach
Szczegółowy opis usterki
Prosimy o wypełnienie wszystkich pól oraz dołączenie karty gwarancyjnej urządzenia.
W celu szybszej obsługi zgłoszenia prośba o dołączenie karty gwarancyjnej urządzenia (w formie skanu, zdjęcie itp.) Dozwolone formaty: .pdf, .jpg, .png, .doc, .docx
Zlecam wykonanie usługi usunięcia usterki opisanej w niniejszym zgłoszeniu na podstawie udzielonej przez Elektrometal Energetyka SA gwarancji i Ogólnych Warunków Sprzedaży. W przypadku stwierdzenia faktu nieuzasadnionego wezwania serwisu do usunięcia usterki w ramach gwarancji, Elektrometal Energetyka SA ma prawo traktować zgłoszenie jako płatne wezwanie serwisu zgodnie z obowiązującymi Ogólnymi Warunkami Sprzedaży dla Elektrometal Energetyka SA (załącznik nr 2) oraz z obowiązującym cennikiem wykonania usług serwisowych. Aby dowiedzieć się więcej na temat aktualnych stawek za usługi, prosimy skontaktować się z naszym działem serwisowym wysyłając zapytanie pod adres serwisu Wyrażam zgodę, aby w przypadku stwierdzenia faktu nieuzasadnionego wezwania serwisu do usunięcia usterki w ramach udzielonej gwarancji obciążyć mnie powykonawczo kosztami: • pracy zespołu inżynierów oraz ewentualnych konsultacji eksperckich niezbędnych do wykonania zadania, • materiałów użytych do wykonania usługi zgodnie z obowiązującym cennikiem Elektrometal Energetyka SA (cena zostanie podana powykonawczo w protokole końcowym z wykonanej usługi), • wykonania usługi oraz ewentualnego dojazdu. Akceptuję wszystkie powyższe warunki.
ZAŁĄCZNIK NR 1 – RODO
ZAŁĄCZNIK NR 2 – OWS