Zgłoszenie serwisowe











    TakNie

    Rodzaj zgłoszenia:
    Zgłoszenie gwarancyjneZgłoszenie pogwarancyjneOfertaInne

    Kiedy wybrać?

    Najedź na element aby dowiedzieć się o warunkach

    Szczegółowy opis usterki


    Prosimy o wypełnienie wszystkich pól oraz dołączenie karty gwarancyjnej urządzenia.

    W celu szybszej obsługi zgłoszenia prośba o dołączenie karty gwarancyjnej urządzenia (w formie skanu, zdjęcie itp.) Dozwolone formaty: .pdf, .jpg, .png, .doc, .docx

    Zlecam wykonanie usługi usunięcia usterki opisanej w niniejszym zgłoszeniu na podstawie udzielonej przez
    Elektrometal Energetyka SA gwarancji i Ogólnych Warunków Sprzedaży.
    W przypadku stwierdzenia faktu nieuzasadnionego wezwania serwisu do usunięcia usterki w ramach gwarancji,
    Elektrometal Energetyka SA ma prawo traktować zgłoszenie jako płatne wezwanie serwisu zgodnie z obowiązującymi
    Ogólnymi Warunkami Sprzedaży dla Elektrometal Energetyka SA (załącznik nr 2) oraz z obowiązującym cennikiem wykonania usług serwisowych. Aby dowiedzieć się więcej na temat aktualnych stawek za usługi, prosimy skontaktować się z naszym działem serwisowym wysyłając zapytanie pod adres serwisu
    Wyrażam zgodę, aby w przypadku stwierdzenia faktu nieuzasadnionego wezwania serwisu do usunięcia usterki
    w ramach udzielonej gwarancji obciążyć mnie powykonawczo kosztami:
    • pracy zespołu inżynierów oraz ewentualnych konsultacji eksperckich niezbędnych do wykonania
    zadania,
    • materiałów użytych do wykonania usługi zgodnie z obowiązującym cennikiem Elektrometal Energetyka
    SA (cena zostanie podana powykonawczo w protokole końcowym z wykonanej usługi),
    • wykonania usługi oraz ewentualnego dojazdu.
    Akceptuję wszystkie powyższe warunki.

    ZAŁĄCZNIK NR 1 – RODO

    ZAŁĄCZNIK NR 2 – OWS