Najedź na element aby dowiedzieć się o warunkach
Szczegółowy opis usterki
Prosimy o wypełnienie wszystkich pól oraz dołączenie karty gwarancyjnej urządzenia.
W celu szybszej obsługi zgłoszenia prośba o dołączenie karty gwarancyjnej urządzenia (w formie skanu, zdjęcie itp.) Dozwolone formaty: .pdf, .jpg, .png, .doc, .docx
Zlecam wykonanie usługi usunięcia usterki opisanej w niniejszym zgłoszeniu na podstawie udzielonej przez
Elektrometal Energetyka SA gwarancji i Ogólnych Warunków Sprzedaży.
W przypadku stwierdzenia faktu nieuzasadnionego wezwania serwisu do usunięcia usterki w ramach gwarancji,
Elektrometal Energetyka SA ma prawo traktować zgłoszenie jako płatne wezwanie serwisu zgodnie z obowiązującymi
Ogólnymi Warunkami Sprzedaży dla Elektrometal Energetyka SA (załącznik nr 2) oraz poniższym cennikiem.
Wyrażam zgodę, aby w przypadku stwierdzenia faktu nieuzasadnionego wezwania serwisu do usunięcia usterki
w ramach udzielonej gwarancji obciążyć mnie powykonawczo kosztami:
• pracy zespołu inżynierów oraz ewentualnych konsultacji eksperckich niezbędnych do wykonania
zadania,
• materiałów użytych do wykonania usługi zgodnie z obowiązującym cennikiem Elektrometal Energetyka
SA (cena zostanie podana powykonawczo w protokole końcowym z wykonanej usługi),
• wykonania usługi oraz ewentualnego dojazdu na podstawie poniższych stawek: